lauantai 24. elokuuta 2013

Mun harrastukset♥

Moi! Mä harrastan sellon soittoo... Mulla oli tiistaina taas pitkästä aikaa eka soittotunti!! Mulle tulee nyt takas mun vanha sello-ope, joka oli viime vuoden  äitiyslomalla.
 Jos mun pitäis vaihtaa toiseen soittimeen niin en ehkä vaihtais
 koska sellonsoitto on niin kivaa!!! Joskus haluaisin kyllä ottaa toiseks soittimeks pianon. Keväällä suoritin 1/2 tutkinnon. Se oli ihan helppo, vaikka alussa vähän jännitti. Mutta sit ku sen oli suorittanu, ni ei tarvinu enää ajatella sitä ollenkaan!! Tutkinto meni hyvin, onneks.


Kuvataidekoulu: oon käyny kuvataidekoulussa varmaan jtn neljä vuotta.  Se on mulla tänä vuonna torstaisin. ... ehkä siellä on kivointa savityöt. Mulla vaihtu sielki opettaja, se on kiva! Piirrän myös kotona joka päivä. Tykkään piirtää erilaisia tyyppejä. Sit mietin niille kaikkea elämää ja teen mielessä jokaisesta tarina. :)
 Kävin viime vuonna  myös  yhellä tallilla. Mulla oli sielä aluks yks hoitohevonen sen nimi on Belinda. Se oli ihana koska sillä oli aika pitkä harja, ni sille pysty laittaa lettejä!! Sit mä otin mulle toiseks hoitohevoseks yhen ponin. Sen nimi oli Nalle. Se näyttiki vähä nallelta. Mä ratsastin sillä ainaki viis kertaa.
Ratsastaminen on  kivaa!! Sitte Belinda lähti sieltä tallilta ni mulla oli vähän aikaa vaan Nalle! Mä sain  toiseks hoitohevoseks yhen Bemun, se oli kyl aika iso mutta ihana! Sillä en kerenny ratsastaa kertaakaan ja se kyl harmitti. En kerenny Belindallakaa ratsastaa ku se oli niin vähä aikaa hoitohevosena! Kesäkuun alussa  talli purettiin ni en oikee viel tiiä alanko enää käymään tallilla ku en oikee tiiä mille tallille menisin... Toivon, että pääsisin vielä jonnekin...
 Käyn myös juoksulenkeillä. Meillä on tos nii lähellä pururata, melkein takapihalla, jossa oon käyny juoksemas... Nyt oon käyny mun pikkuveljen kaa, vaikka aion mennä kyl kavereittenki kaa! Yleensä juoksen jotain viis kilometriä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti